25 Ağustos 2014 Pazartesi

Saykan Loves Monster Killer Şarkı Sözü

Gün gelir zor günler geçer
Acıyla bilenir bazen insan
Mutlu günler çabuk biter
Gülemez 3. tekil insan

Seni zavallı
Seni tatlı saf şey
Yine sahte gülücükler
Alem olmuş oyuncuk

Melekler üşümez
Sarılmana gerek yok
Aşk canavarı bir katil
Bende duygu yok

Yalnız kalırsan bir gün
Bana sorma neden
Sen öldürdün beni burada bugün
Yeni aşkını düşün

Herkesin elbet yüzü güler
Bizede bunları izlemek düşer
Yeni günde yeni ümitler doğar
Bize doğmasın melekler yalnız yaşar

Seni zavallı
Seni tatlı saf şey
Yine sahte gülücükler
Alem olmuş oyuncuk

Melekler üşümez
Sarılmana gerek yok
Aşk canavarı bir katil
Bende duygu yok

Yalnız kalırsan bir gün
Bana sorma neden
Sen öldürdün beni burada bugün
Yeni aşkını düşün

Melekler üşümez
Sarılmana gerek yok
Aşk canavarı bir katil
Bende duygu yok

Yalnız kalırsan bir gün
Bana sorma neden
Sen öldürdün beni burada bugün
Yeni aşkını düşün



BİZ YAZANLARIZ