23 Ağustos 2014 Cumartesi

Güzel Günler (Bazor) Şarkı Sözü

Beklediğimiz güzel günler
Reiste gelmekte
Bu dünya yalan olmuş doğruları örtmekle
Seninle doğduk biz seninle mezara kadar
Karanlıkta duramaz aydınlanır doğrular
Dik duruşun yeter bir asaletin var senin
Laf olsun diye değil ölmeye dahi gelirim
Yalancı olanların gerçekleri yok bilirim
Kader deyip geçtik hep seninle Güneşi bekledik

Her insan gibi onlarda ölecekler
Yapılan haksızlığın hesabını verecekler
Biz senin yanındayız hiç bir şeyden korkmayız
Doğruları savunup adaleti bulmalıyız

Allah yol gösterince kulu yol buluyor
Ettiğimiz dualar birer birer yer buluyor
Nasılda mutlu oldum nur yüzünü görünce
Gelişini duyunca sel aldı bizi birden bire

Aramızda karlı dağlar
Hasretim baharımda kuşlar
Başa geldi olmaz işler
Yokluğunda öldü gönlüm

Bu şarkıyı yaptım sen gibi adam yok bildiğim
Bir seni bildim reis senin yolundur gittiğim
Nihayet kavuştum güzel günler beklediğim
Sen reisten öte en can abim

Dua ettim reis her gün her saniye
Geçmişte kaldı karanlıklar şükür rabbime
Secde ettim nazarlar değmesin kalbine
Gözlerindeki gerçekler sönmedi bir kere

Yüzümde güller açtı sen gülünce gözlerinle
Dert biriktirdik reis yıkılmadık bir yöne
Senin gibi adam var mı adamlığına kurban be
Elbet ki göçüp gideriz iz kalır geriye.

Ben senden öğrendim ayakta dik durmayı
Yapılan her yanlışa biraz daha yılmamayı
Kimine abisin kimine candan öte
Nazar değmesin adam gibi yüreğine.

Aramızda karlı dağlar
Hasretim baharımda kuşlar
Başa geldi olmaz işler
Yokluğunda öldü gönlüm

Aramızda karlı dağlar
Hasretim baharımda kuşlar
Başa geldi olmaz işler
Yokluğunda öldü gönlüm


BİZ YAZANLARIZ