28 Ağustos 2014 Perşembe

Metin2 Server'lar Birleşti






Metin2 oyuncuları kaç yıldır serverlerin birleşmesini bekliyordu kısmet bu günlereymiş. Metin2'yi eskiden oynayıp şimdi tekrar başlayanlar için acayip bi duygu. Bende bunu kendimden biliyorum. Oyuna girdim Server'ı seçeceğim arıyorum arıyorum yok ve ilk tepkim şu oldu "La Pitayaya naptınız" Sonra bütün serverlere tek tek girerek pitayayı buldum bu yazımda hangi server hangi serverla birleşmiş.



HANGİ SERVER'LAR HANGİ SERVER'LA BİRLEŞTİ;


Alesta

Tuva             = ANADOLU
Tramola

Samara
Artemis        = DANDANAKAN
Manas
Yakamoz

Vilusa
Grifon          = TRUVA
Pitaya
Asena

Agamemnon
Turkuaz       = GERMİYAN
Anatolia
Ergenekon

Efes
Yeniçeri       = ERETNA
Malazgirt

İstiklal
Osmanlı       = KARESİ
Ayasofya

Rumeli
Estargon       = CANDAR

Aspendos
Kaos
Yörük           =Dodurga
Altay


BİZ YAZANLARIZ