21 Şubat 2015 Cumartesi

Sevgiliye Uzun Mesaj

Sevgiliye uzun mesaj.Sevgiliye uzun mesaj burada.Sevgiliye yazılacak en uzun mesaj sadece sizler için yazıldı.









1.
Sevgiliye uzun mesaj.Sevgiliye uzun mesaj burada.Sevgiliye yazılacak en uzun mesaj sadece sizler için yazıldı.

Herkes uyur, sen onun fotoğraflarına bakarsın, en çok da bir zamanlar seni gülümseten fotoğraflarına. içlerinden bir tanesini seçer, tek bir fotoğrafa bakarak saatlerce ağlarsın. kimselere anlatamazsın gece boyu naptığını; soranlara uyuyamadım dersin sadece. bilirsin kimsenin seni anlamayacağını, hiç kimsenin onun için ağladığın gibi ağlayamayacağını bildiğin gibi.




2.
Aslında, trip atmak dürüstlüktür.. ”Seni önemsiyorum” demektir. Sevmediğin birine trip atmazsın meselâ. Yani ona olan sevgini belli edersin içten içe. 
Onun için üzülebildiğini ona göstermektir trip. ”Beni üzebilecek kadar değerlisin, hadi anla” demektir. 
Çocukçadır belki ama kalptendir aynı zamanda. Trip atmak sevdiğini başka türlü söylemektir. Bi yerde vazgeçememektir. 
Su-sa-ma-mak-tır trip.. Susup gitmek yerine, “Senden vazgeçemiyorum“u tercih etmektir. 
Ve yalansızdır. 
Hülâsa.. Onu aklından, kalbinden, anılarından, hafızasından atamayan insanların…
Atabildiği yegâne şeydir trip..


3.

Susmak lazım bazen.. susmak ve gitmek..arkanı dönmeden,düşünmeden öylece gitmek sadece.. yaşananları,aşkı,sevgiyi,anıları,herseyi bırakıp gitmek.. unutmak.. sil baştan yaşamak..yeni bir "kendi"n olmak..yok etmek "kendi"ni.. yok etmek eskiyi..karma yaşamdan,tekilliğe dönmek..tek olmak hayatta.. hiçkimsenin senin gibi tadmadığını,düşünmediğini,davranmadığını bilmek artık.. kabullenmek anlaşılamamayı.. kabullenmek yalnızlığı.. kabullenmek eksilmeyi,gidenleri,dönmeyecekleri.. yatarken huzursuz geçmişin ayaklarının altında,gökyüzüne dikmeli bakışlarını,bir daha bakmamalı.. alışmalı artik ürpertici sessizliğe,beklemeli yeni fırtınayı.. fırtınanın nasıl "yenilendirici" olduğunu öğrenmeli..sadece yıkmadığına,onardığına inanmalı.. geçmiş fırtınaların seni senden almasına inat,aynı şekilde bakmamalı sevdiğine.. inanmalı yeni bir hayatın varlığına..küllerinden doğmaya.. her gecenin bir sabahı olduğuna..kabustan uyanacağına..sarılmalı yeni hayata.. değişmeli artık elbiselerin,kitapların,çevren ve en önemlisi kendin.. bilmeli sorumlulukları ve sorumsuzlukları..gözünü kapamayı.. görmemeyi,kıskanmamayı hatta hissetmemeyi,sevmemeyi! giderken bıraktıklarını aramamalı..öğrenmeli kimsenin vazgeçilmez olmadığını,kimsenin benden kiymetli olmadığını..ailemin bile benden öte olduğunu.. başlamalı yeni güne,yeni hayata..
arım size yardımcı olabilmişizdir.

4.

+ Seni çok özledim. Lütfen bana geri dön.
- Sen beni özlemedin. Sen bi insanı özlemek ne bilmezsin. Sen özleyemezsin. Öyle masum duygular besleyemezsin içinde. Sen neyi özledin söyleyeyim mi sana? Herkeste bulamadığın rahatlığı özledin. Sen, birinin seni canından çok sevmesini özledin. Biri sana aşık olsun, acı çeksin onu özledin. Birinin sana kendinden çok değer vermesini özledin. Sen, beni üzmeyi özledin.
+ Seni seviyorum.
- Sen sevmek ne onu da bilmiyorsun. Sen bi insanı sevemezsin ki. Sen bir tek kendini seversin. Kendi mutluluğunu düşünürsün. Sen, beni sevseydin hayatımı sikip, siktir olup gitmezdin. Azıcıkta olsa değer verirdin. Beni üzmekten korkardın. Korkmayı bırak, üzmek için uğraştın. Sen beni hiç sevmedin. Sevemezsin de, sen hiçbir insanı sevemezsin.
+ Sen, değişmişsin. Eskiden söylediklerime inanırdın.
- Salaktım. Ve fazlasıyla aşık. Her söylediğine inanacak kadar salaktım işte. İnsan aşık olunca görmek istediğini görür, inanmak istediğine inanır derler ya, öyleymiş. Hep masum olduğuna inandım. İyi bir insan olduğunu düşündüm. Halbuki kötüydün. Bir başkasının acı çekişiyle mutla olacak kadar kötüydün. Ben sevdim, sen üzdün. Şimdi git. Her zaman yaptığın gibi ve bir daha gelme. Asla. Hoşçakal.


5.

Sen onu hâlâ seviyor olabilirsin, gecenin bir yarısı alkol ve sigara eşliğinde onu anıyor olabilirsin, o olmadan hayattan zevk alamıyor olabilirsin, o yanında olmadan uyuyamıyor olabilirsin ve onu özlüyor olabilirsin. Fakat özlediğin kişi şu an başkasıyla uyuyor, artık o başkasıyla beraber gülmeyi, ağlamayı ve yatmayı tercih ediyor. Senin varlığını çoktan unutmuş durumda. Bir zamanlar var olduğunu bile unutmuş olabilir. Biliyorum, kabullenmek çok zor ama yapacak bir şey yok..

6.

En güçlü kişilerin genellikle en hassas olanlar olduğunu biliyor muydunuz? En fazla nezaket gösterenlerin, aslında kaba davranışlara maruz kaldığını? Sürekli başkalarıyla ilgilenenlerin aslında ilgiye en çok ihtiyaç duyanlar olduklarını? Söylemesi en zor üç sözün “Seni seviyorum!” “Özür dilerim!” ve “Bana yardım et!” olduğunu? Biliyor muydunuz? Bazen birinin mutlu görünmesi mutlu olduğu anlamına gelmez; yüzündeki o gülümsemenin ardına bakarsanız, belki aslında ne kadar acı çektiğini görebilirsiniz.

7.

"Yarın herşey çok farklı olacak.Yanından geçen her erkeğe daha farklı bakacaksın. İyi insan olma dönemi bitti. Bundan sonra terslemeyi, rezil etmeyi, aşağılamayı bileceksin. Öfkeni sakın kaybetme! Dün Münevver'di, bugün Özgecan, yarın sen olmayacağının hiçbir garantisi yok.."

8.

Seviyorum demişti, unutamam demişti. Aşık oldum, kolay aşık olmam ama aşık oldum sana demişti. Ben de onu seviyordum, her şeye rağmen. Her hatasına, her kusuruna, her şeyiyle sevdim. Hala seviyorum. O beni hatalarımla kabul etmedi, onu sevmediğime inandırmış gibiydi kendini. Ondan nefret etmeye çalıştım, unutmaya çalıştım. Uyudum, geçer dedim. Rüyalarıma girdi! Bilinçaltım onun olmuştu. Vazgeçemedim, nefret ediyorum dedim ama hissettiklerim hiçbir zaman değişmedi. Sevdim, hala seviyorum. O benden vazgeçti.Sevmiyormuş beni, öyle söyledi. Kardeşi gibi görüyormuş artık, gözünden düşmüşüm. Inanmıyor artık bana. Onu ne kadar çok sevdiğime, onun için ağladığıma, geceleri uykusuz kaldığıma inanmıyor. Her saniye onu düşündüğümü, yaptığı en ufak bi şeyde bile canımın ne kadar acıdığını, söylediği şeylerle moralimi bozduğunu bilmiyor. İlk defa ve son defa, bi daha aşık olmak istemiyorum. Kimseye bu kadar bağlanmak istemiyorum. Bir dilek hakkım olsa, benim onu istediğim gibi beni istemesini dilerdim. Diğer hiçbir şey umurumda değil. Acaba bi kere benim için suratı asıldı mı? Tamam tebessüm etsin, ama beni umursamayıp etrafa kahkahalar saçmasın. Günde kaç kez adımı ağzına alıyor acaba? Kaç kez benim onu düşündüğüm gibi beni düşünüyor? Her gün suratına bakarak SENI SEVIYORUM diye çığlık atıyorum, ama içimden. Cesaretim olmadı yüzüne karşı söylemeye. Söylesem inanmazdı zaten, güvenmedi ki hiç bana. Her gece acaba bugün bi adım daha atacak mı diye düşünürken hayal kırıklığına uğrattı beni, karanlık bi boşluğa düşmüş gibi hissettim. Sonu olmayan bi boşluk. Mutlu olamıyorum, istemiyorum ama seviyorum işte! Kendimi inandırmaya çalışıyorum, unuttum onu diyorum ama böyle söyledikce daha çok hatırlıyorum. O nerdeyse orda olmak istiyorum, sürekli yanımda olsun istiyorum. Sadece benim olsun istiyorum. Ha bide, onu görünce cennete düşmüş gibi oluyorum, kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor. Evet, sanırım ben gerçekten aşık oldum. Unutmam lazım, seviyorum ama bunu yapmam lazım. Onu unutmak için uçuk olmam lazım, onu özlediğimi unutmak için umursamaz olmam lazım. Bu çok zor olacak ama yapabilirim değil mi? Ruhum öldü gibi, paramparça oldum. Yeniden sevse beni ne olur sanki?! Yeniden başlasak her şeye. Olmayan ilişkimize yeniden başlasak, hep sevse beni. Ben zaten seviyorum, ihtiyacım olan tek şey o. Sadece o, o ve o.

9.

Birini bulmuşsun, gayet güzel kızmış, kıskandım diyememde sövmek geldi içimden. Saçların uzamış, fotoğraflarına baktım. Ufak bir tebessüm vardı yine, gözlerimden aktın. Sanırım yeni sevgilin gösterişe meraklı, parmağındaki pahalı yüzük gözlerimi yaşarttı. Ne kadar sefildim, varım yoğum sendin. Onunla farkım şu, ben pahalı yüzük istemem. Ancak benimkinin yanında onun sol tarafı boşluk

10.

Özledim seni...
Yok yere, bir nedenim bile yokken hem de. Saçmalık işte...
Sana ihtiyacım olduğunu söyleyemiyorum, sen de anlamıyorsun zaten... Kokun olsa şimdi burnumda, ellerim saçlarında olsa... Huzurla seni koklayarak uyumak kısmet olsa bir kere daha... Yalnızca bir kere daha uyanabilsem seninle aynı sabaha. Ama olmuyor işte.
Bazı şeyler dilediğin gibi olmuyor her istediğinde...
Özledim, üstelik hiçbir amacım yok.
Ama acım çok..





TOPlist

BİZ YAZANLARIZ