27 Ağustos 2014 Çarşamba

İnternet'ten Gerçekten Para Kazanabilir Miyim?

Merhabalar arkadaşlar bugün en çok aranan sorularından biri olan “İnternetten Para Kazanılabilir Mi?” sorusunu yanıtlayacağız. Malumunuz İnternet artık hayatımızın her yerine girdi. O yüzden günde saatlerim bilgisayar başında internette bişeylerle uğraşırken geçiyor.  Herkesin aklına şu soru geliyor “Ben burda bu kadar zaman geçiriyorum acaba bunu kazanca çevirebilir miyim?” Bu soru kısmen doğru kısmen yanlış. Nedenine gelecek olursak internette kimse size oturduğunuz yerden para vermez ama her yerde geçerli olduğu gibi paranın 10′da 9′u ticarettedir ve internette bir ticari alandır.

Bizim ülkemizde İnternet dolandırıcılığı yüksek oranda olduğu için İnternet'ten fazla ticaret yapamayız yani İnternet ticaretinden çok para kazanamayız. Sadece ticaret dolandırıcılığı değil reklama tıkla para kazan, üye getir para kazan, video izle para kazan, email oku para kazan, anket doldur para kazan gibi dolandırıcılıklar da olmaktadır. Bir kaç kişi çıkıyor ve ben paramı onlarla kazanıyorum diyor. Evet para alırsın ama ne kadar sürede, ne kadar para alıyorsun bunları ele alınca çok fazla birşey kazanmadığımız ortaya çıkıyor.

 Ee peki nasıl çok para kazanabiliriz onu anlatacağım. Öncelikle emek vermeyene ekmek yok. Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez kesenin ağzını biraz açıyorsunuz bu alemde çok fazla para kazanabilirsiniz. Azıcık para ve bolca vaktiniz varsa sizden daha iyileri olamaz. Size tavsiyem bir web sitesi açın içine güzel yazılar yazın. E tabi o kadar kolay değil web siteleri bir çocuğa benzer ve çocuklar ilgi ister. Sitenizle çok ilgilenmelisiniz. Daha sonralarda sitenize reklam alıp çok para kazanabilirsiniz. Ben fazla yazı yazamam, ilgilenemem diyorsanız bol gelirli bir web sitesi alın ve ona ara sıra yazılar ekleyerek para kazanabilirsiniz. Bu para sanmayın ki aylık 1.000'den fazla. E tabi siteye göre değişiyor ama öyle bir site yapmak veya almak için çok çalışmanız lazım. Ben büyük oynamak istiyorum ufak rakamlar bana göre değil diyorsanız size bir tavsiyem Borsa sevenleri forex'i tavsiye ederim.


BİZ YAZANLARIZ