14 Ocak 2015 Çarşamba

Sevgililer Gününde Sevgiline Site Hediye Et

Sevgililer günü yaklaşıyor ve ne hediye alsam diye düşünüyordum bir internet sitesinde şöyle bir şey gördüm ve sizinle paylaşmak istedim. Sevgiline site diye. Çok güzel bir fikirdi çok hoşuma gitti gerçekten. Sevgilinizin ve sizin beğeneceğinize eminim. Bir anı defteri gibi bir web sitesi. Bu sitede sevgilinizle beraber resimlerinizi koyup o fotoğrafın anısını yazabileceğiniz bir tema.

Tema özellikleri: 
*Mobil için uygun. 
*Yönetim paneli mevcut.

Açılış Sayfası : 
Yönetim panelinden karşılama mesajları düzenlenebilir.İstenildiği taktirde arka plan fotoğrafı değiştirilir.
Seni Seviyorum Çünkü Sayfası : 
Yönetim panelinden başlık mesajları düzenlenebilir ve sınırsız sayıda neden eklenebilir, düzenlenebilir ve silinebilir.
Hatıralarımız Sayfası : 
Yönetim panelinden başlık mesajları düzenlenebilir ve sınırsız sayıda hatıra eklenebilir, düzenlenebilir ve silinebilir.
Zaman Tüneli Sayfası : 
Yönetim panelinden başlık mesajları düzenlenebilir ve sınırsız sayıda ilişkiniz için önemli kabul ettiğiniz olaylar eklenebilir, düzenlenebilir ve silinebilir.
Sevgiliye Mesaj Sayfası : 
Yönetim panelinden başlık mesajları düzenlenebilir ve sınırsız sayıda fotoğraf eklenebilir, düzenlenebilir ve silinebilir. Ayrıca sevgiliniz için yazacağınız şiir, yazı bu fotoğrafların altında gösterilir. Bu metin değiştirilebilir.
Yorumlar Sayfası : 
Yönetim panelinden başlık mesajları düzenlenebilir. İnsanlar sizin hakkınızda yorum yapabilir. Bu yorumları yönetim panelinden onaylayabilir, onayı kaldırabilir veya silebilirsiniz. 
Menü Başlıkları : 
Yönetim panelinden menü başlıklarını düzenleyebilirsiniz.
Yönetici Bilgileri : 
Yönetim panelinden giriş kullanıcı adını ve şifresini değiştirebilirsiniz.

Kısacası sevgilinizi mutlu edebilecek pek çok şeyi ekleyebilir ve düzenleyebilirsiniz. 









FİYAT: 80 TL
İLETİŞİM: info@gt-ajans.com
kursadaltan@windowslive.com
0553 449 8365
0535 022 8921 (WhatsApp'dan iletişime geçebilirsiniz)


BİZ YAZANLARIZ