8 Ocak 2015 Perşembe

PRİNGLES'IN DERDİ NE !

Pringles'a zam haberi akıllarda soru işrati yaratırken, ithalatçı firma söz konusu durum hakkında açıklama yapmadı. Marketlerin indirim reyonunda da hiç göremediğimiz bir ürün olan pringles. Gece kafama takılan temiz sorulardan birisi Pringles neden pahalı? Hani şu düzgün kesilmiş cipsler. Bunun için düşündük taşındık araştırdık sizlerlede paylaşmaya karar verdik. Pringles dedik ey pringles ufağın bile pahalı ve az, gel zaman git zaman şu lays reklamında ki nenenin patates cipsleri arkasında üretim yeri yada şirket adresi İstanbul/(alakasız bir yer) yazıyor. Pringles'ı okudum BELÇİKA'DA ÜRETİLMİŞTİR yazıyor yani kısaca ne yediğimiz belli değil :) neyse ithal ürün olduğunu anladık ,onun dışında adamlar kesinlikle adaletli, amblajı ağzına kadar dolu görebileceğim tek cips ,yağ oranıda düşük falan filan diyorlar ama kendinizi ve çevrenizi kandırmayın çünkü ne kadar yağ o kadar lezzet ve ekstradan adamların kendine özel baharat çeşidi olunca şöyle tribe girip bir onluk çıkartıp daha veresim geldi kasiyere neyse ki alırken nasıl ödeyeceğimizi düşünüyoruz. Detaylar kafaları kurcalamasın dostlar...Pakedi evirdim çevirdim muşamma değil öncelikle yani bu ne demek bilir misiniz geri dönüşüme dahi gerek yok ömürlük ambalaja para veriyosunuz demeye getiriyo adamlar. Hatta ve hatta ben pringles ambalaj tasarımcılarının biz Türkiye için daha sonra içine çay,kahve,şeker koyacağımız şekilde tasarlandığını düşünmeye başladım. Çok ince bir ayrıntı vereyim altı tenekedir, üstte ki kapakla ,altta ki kapağı kaldırdığımızda karşılaştığım şey tuvalet kağını 1 sınıfta boyadığımız mukavva dairesel bir ambalajdır. E tabi o tarz bir ürünü gıda sektöründe görmek hoşumuza gitti zira BİLL GATES'in atık su içtiği bu dönemler. Bitmiş tuvalet kağıdının patentini alan ünlü firmalar olduğunu düşününce adamların geleceği gördüğünü düşündüm. Pringles güzel hep birlikte yiyelim inşallah .

Sevgi veSaygılarımla Esen Kalın ...

BİZ YAZANLARIZ