14 Haziran 2014 Cumartesi

Sedat Pekerin Sözleri








Kendimi bildiğimden beri doğru olduğuna inandığım şeyler için kendim dahil herkesle uğraştım; uğraşmaya devam ediyorum ve yaşadağım sürece de uğraşmaya devam edeceğim. 



Ya av olacaksın, ya da avcı.!! Ama asla avı, avcıya götüren köpek olmayacaksın !!

Yalan çok çabuk herkese ulaşır, doğruysa yavaş ama tam zamanında yetişir.

Hayatımın hiç bir döneminde gerçek hırsızları bilipte onları alkışlayanlardan olmadım..

Ben hiçbir zaman para sahibi olmadım, ancak para yönünden de her zaman şanslı oldum. Bende bayat para bulunmaz. Çünkü ben ertesi güne hiçbir zaman para ayırmayarak tüm paramı aynı gün harcarım, daha doğrusu hayır işlerine dağıtırım.

Ben ve ailem, devletimizi bir okyanus kabul eder, üzerinde bir damla su olabilmeyi kendimize şeref kabul ederiz.



Ben anladığım Türkçülük: Akılcılıktır. Benim anladığım Türkçülüğün amacı ise;
'Türk'e yurtluk etmiş, tüm toprakların kıyamete kadar Türk'ün hükmü altında kalmasını sağlamak için mücadele etmektir. 

Hayatım boyunca yalaklara, korkaklara karşı alerji ve antipati duydum..

Yaptıklarıyla aarkasından bütün köpekleri havlatmayan kurt, kurt değildir.



BİZ YAZANLARIZ