18 Aralık 2014 Perşembe

Facebook Hileleri

Evet Nerdeyse Facebook Kullanıcıların Hepsi Merak Edip Aramıştır Facebook Hilelerini.
Hileler Çeşide Ayrılır :
Durum Beğendirme.
Abone Hilesi.
Arkadaş Hilesi.
Yorum Yaptırma Hilesi.
Fotoğraf Beğendirme Hilesi vb.
İşte Bu Hilelerden Neredeyse Tamamı Size Vereceğim Sitede Var Ve Çalışıyor.
Bizzat Kendim Denedim Ve Gördüm. Sizle De  Paylaşmak İstedim.
Hilenin Yapılışı Çok Kolay Fakat Birazcık Karışık.
Ama Alışınca Sizde Anlayacaksınız.
İlk Yapacağınız Zaman Yapamayabilirsiniz.
Yapamadığınız Zaman Bendende Yardım İsteyebilirsiniz.
Ama Yapacağınıza İnanıyorum.
Hileye Geçmeden Önce Belirteyim Oluşacak Sorunlardan Siz Sorumlusunuz.
Ben Sadece Sizle Paylaşmaktayım.
Hilenin Çalışma Şekli:
Siteye Girersiniz. Her Hile Sitesinde Token Alma Bölümü Olduğu Gibi Bu Sitede De Bulunmaktadır. Token Almayı Bilirsiniz Sanırım Ama Bilmeyenler İçin Kısaca Anlatayım.
Ordaki Bağlantıya Tıklarsınız Facebook a Yönlendirir Ordaki Uygulama Şartlarını Kabul Ettikten Sonra Yukardaki Linki Hızlıca Alıp Hile Sayfasına Yapıştırmanız Gerekir. Ctrl+c Ctrl+v Kullanarak Bu İşlemi Hızlıca Yapabilirsiniz.
Anlatıma Devam Edelim. Token Linkini Yapıştırdıktan Sonra İleri Seçeneğine Basın.
Ve Sayfa Açılınca Orda İstediğiniz Hileye Tıklayıp Hilenizi Yapabilirsiniz. Zaten Kurcalarsanız Anlarsınız. Ama Muhtemelen Hile Yapmak İçin Bir Sınır Vardır. Bu Site Havuz Sistemi İle Çalışmakta Durumunuzu Beğendirirseniz Sizde Başkasınınkini Beğenmiş Olursunuz.
Sitenin Adı LikedTR.com
Tıklayarak Gidebilirsiniz.
İşlemleri Uygulayarak Hilenizi Yapınız.
Bir Sonraki Makalemde Görüşmek Üzere..

BİZ YAZANLARIZ