7 Ocak 2015 Çarşamba

FACEBOOK AKILLICA DAVRANDI


Gün geçmiyor ki son günlerde Whatsapp 4 ayda 100 milyon kullanıcıya sahip olmasın.Biran Acton ve Jan Koum biraderler tarafından kurulan bu anlık iletişim sosyal ağı Facebook tarafından 20 milyar dolara(4 milyar doları nakit) satın alındı. CEO Jan Koum dedi ki sen bizi resmen satın aldın arkadaşım ben seni benim hisselerim üzerinde  3 Milyar ile sınırlandırıyorum. Facebook kısa bir süre sonra ''facebook messenger'' adı altında bir mobil anlık iletişim sosyal ağı kurdu. Sorunlarıda beraberinde getiren bu messenger'ın hala daha whatsapp üzerinden öğreneceği çok şey var diye düşünüyoruz. Mark Zuckerberg gibi bir girişimcinin piyasada ki teknolojileri geliştirerek kendi sosyal ağında uygulamaya kalktığı bu dönemlerde herkes biliyor ki Facebook'un sonu geliştirilen yeni projelerle birlikte adım adım popülerliğini kaybetmeye başladı. Şans Facebook ile olsun diyerek yollarında başarılar diliyoruz...

BİZ YAZANLARIZ