2 Kasım 2014 Pazar

Saykan-İki Aynı Gün Şarkı Sözleri

Zor bir sabahtı
Yalnız kalkacaktım
Her gün ki gibi arkama bakmadan çıkacaktım
Zor bir sabahın
Yalnız yolcusuyken
O uyumsuz yollarda yine hayaller kuracaktım
Her hayalimde
Birini beklerdim
O kadar beklerdim durdukça seni özlerdim.
Her gün ki gibi
Sen karşımdaydın
Sen geçtin gittin ben  gölgende kaldım

Bu gece benim olma
Daha sonra görüşelim
Yeniden doğduğumda

Bu gece bana bakma
Daha sonra görüşürüz
Ben ben olduğumda

Uykusuz bir sabah
Bugün çok farklı
Her günden ayrı
Hoş bir sabahın
Yalnız yolcusuyken
O taşlı yollarda yine hayaller kuracaktım
Her hayalimde
Bu günü beklerdim
O kadar beklerdim durdukça seni özlerdim

Her gün ki gibi
Sen karşımdaydın
Sen geçtin gittin ben  gölgende kaldım

Bu gece benim olma
Daha sonra görüşelim
Yeniden doğduğumda

Bu gece bana bakma
Daha sonra görüşürüz
Ben ben olduğumda

Bu gece benim olma
Daha sonra görüşelim
Yeniden doğduğumda

Bu gece bana bakma
Daha sonra görüşürüz
Ben ben olduğumda





BİZ YAZANLARIZ